For some odd reason, I had this intense feeling since last week which eventually brought me back home. I had several nightmares haunted my nights, I had bad feelings..yadda yadda yadda...but am glad that I arrived at home safely that night.
...and even spent a great weekend travelling up north with my family and gave my baby bro a visit...
but Allah knows well. HE just want me to feel this "family" thingy for the last time.my parents finally choose to live they life separately, today...for so many reasons. and I do hope this is the best way Allah could give us.
I know some of my relatives read this blog,or can I say more towards stalking? yes they are. and since I've came up with this post and I could barely say I am still OK at this moment, I would like to say 'Thanks a zillion' to u aunties who've betrayed our trust and love, and I really wanna ask u guys " are you happy now?".."are you really happy now?"
I am OK, well at least I have to be OK for my younger siblings. I know its quite sensitive for me to post an entry regarding this matter but I have nowhere to express my feelings other than writings.
one thing for sure, let bygones be bygones.
I knew everything's happen for a reason and I'll try to stay positive as I can and move forward.
I will love you both till the day I die.
Thanks for being the best parents ever..thanks for the never ending love, the courages, the support..
14 comments:
syieraaaa... if anything, google talk me anytime. or ym. or twitter
i'll be there :)
Hi!! I seriously won't understand ur feelings regarding this matter as I've never been through ur experience. But please be strong. you will always have friends to support you from the back. Even though I'm just one of your on9 friend but still I want to say BE STRONG, ok.:)
♥ i hope God gives you the strength to get through this. you're a beautiful and strong girl. i will pray that this decision should not put any difficulty on you or the rest of your family.
take care, and keep updating us on how you're doing! writing about your feelings will make you feel better.
all my love, always. ♥
My dearest syiera.. i cant say i know how you feel now.. but I know that you will be tough throughout it all..
keep strong and grateful my dear.. you are right.. everything happens for a reason.. may Allah always bless you and your family all the best..amiiiin allahumma amiiiin..
salam sister.. :)
this is so sad :(
hang on there ok? Allah tak akan uji kita dgn sesuatu perkara He knows kita tak akan mampu utk tanggung. i hope u're alright there, amin & insyaAllah
take care ye? jgn sedih2..
Asmaa, akak doakan yang terbaik utk Asmaa dan family...
semua yg Allah tentukan tu adalah yg terbaik utk hambaNya, cuma kita sebagai insan yg lemah, perlukan masa utk melihat kebaikan yg Allah berikan.
apa2 pon, mereka tetap antara nikmat sgt besar yg Allah kurniakan pada Asmaa...
My dearest Asmaa, I'm so sorry for what happens, but as you said everything happens because Allah wants it to happen! I'll Pray that Allah will make you strong in this situation, and not affect you too much. I know you are strong and you can stand it although I understand in these situations you feel sad, weak, and perhaps only, although Alhamdullilah I have not suffered, if I put in your place I would feel that.
I miss you so much and I miss the e-mails you sent to me although I understand in this situation you don't feel like doing anything.
But despite all I want you to know that although I am a million miles away from where you are, you can always have with me for anything you want, even via e-mail hehheh: D
Hugs Laila,
'Thanks a zillion' to u aunties who've betrayed our trust and love, and I really wanna ask u guys " are you happy now?".."are you really happy now?"
ha3.
sape betrayed sape??
ask urself k?
yes!WE ARE HAPPY!!
bwk2 la brubh k?
sebb wat goes arnd comes arnd..
mebi 2 yg jdi kat u skunk..
kan3?
ha3
ahh finally..i've waited long enough for this comment to appear.are u coward enough for appearing as anon? i bet u not.
oh anyway,siapa makan cili dia terasa pedasnya. if u guys havent done anything to us then why banyak cakap?diam sudah la.x perlu gelabah.
I admit we are not perfect and we are ready to change, but I pity u guys who've always see other's mistake rather than your own.pity..pity..
and please do not disturb us in any way possible,including this blog.x payah susah2 nak stalk blog ni lagi.just live well.bye.
Allah itu maha melihat semua di langit,di bumi, dan diantaranya..DIA maha mengetahui siapa salah siapa benar. x perlu menunding jari kepada siapa2..
nak senang pun sampai bila sangat,
nak pandai pun sampai bila sangat,
hidup tenang ke atas penindasan org lain, hidup tenang ke atas jasa orang lain? jangan angkuh.
sudah la,jangan ganggu kami lagi.
blog 2 bnde awm..
ade ke prktn stalk,kalo ko sniri yg nk cter bgai2 kat sini?hmm?
"nak senang pun sampai bila sangat,
nak pandai pun sampai bila sangat,
hidup tenang ke atas penindasan org lain, hidup tenang ke atas jasa orang lain? jangan angkuh."
kate2 ni mcm doa kan?
kalo btol masih ade persaudaraan dlm kamus idop kowg,kalo kowg pker kengn2 dlu,
smpai ke ati nk ckp cm2 pde owg yg seibu sebapa ngan anda sniri..
perlu ke ugut2 adk bradik sniri?
perlu ke ko nk fitnah owg yg lebih byk mase ko sniri d rumah dy?
owg yg ko menumpang mkn,tdo..
anta kau ke hulu ke hilir..
memg niat ak nk mengungkit!
sebb kdg2 ianya satu keperluan..
hidop ats jasa owg len?
yg ni lagi mrepek.kan2?
pker blek kate2 kowg..
bukan niat nk mengganggu tp gangguan kowg yg dlu tu,i blom wat pape ag.ingt en?
ok.kowg rase ini ugutan pulak?
fine.
mcm i ckp dlu,
wat goes arnd comes arnd kan?
ak harp ko blaja la erti malu
sebb i2 tandenye kita masih ada iman..
kalo seseorg i2 ada sifat malu,dy xkan nk ngaku rumh owg len sebagai rumah dy.kan2?
apetah lagi di blog..kan bende terng2.
tp tkdir Allah tu lagi hebat,bukan ktowg tg carik info 2,info 2 yg dtg kat ktowg..
k,live well gak ye.=)
oh,btw.lpe plak.ni INTAN SHARINA.so,skunk x cowrd da kan?
amboi.eh dulu bukan ke korg ckp nk putus sedara dgn kami ni??sampaikan kalau mati pun jgn dtg la,kawen jgn jemput la,jgn telefon la.mmg bukan sedara dah la tu namanya kan?
fitnah?hahaha..korg kenal la sendiri siapa dia tu.kami diam 2 tahun sbb fikir jasa dia la,tp korg dh tau, pg melatah.suka hati korg la..akak x penah dendam dgn
korg adik beradik sbb akak ingt korg ni budak2 lg,tp korg bukan main lagi.
eh ktorg pun ada rumah la kt senawang tu,jgn lupa.
oh ini blog persendirian,Malaysia ada undang2 kebebasan bersuara. x belaja Law ke?kata pandai sangat.
jgn korg anak beranak senang hati nk cakap kami macam2,kaji balik.masing2 ada silap nya.
oh lagi satu,mmg kami x rs korg ni sedara dh pun,sbb asalnya entry ni ditulis pada "aunties" belah lain, x sangka pulak org lain yg bg feedback..kuikuikui..
Post a Comment